This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία; Αν ναι, γιατί;
Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να έχετε λογαριασμό για να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ωστόσο, τα μέλη του www.sm-eshop.gr έχουν τη δυνατότητα:
- Να εξοικονομούν χρόνο, αφού δε χρειάζεται να συμπληρώνουν τα
στοιχεία τους κάθε φορά που πραγματοποιούν μια νέα παραγγελία - Να ενημερώνονται για τα νέα και τις προσφορές της εταιρείας
Πώς μπορώ να δημιουργήσω τον προσωπικό μου λογαριασμό;
Πατώντας «Σύνδεση», μπορείτε να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμόσυμπληρώνοντας στα απαιτούμενα πεδία τα προσωπικά σας στοιχεία.
Μόλις ολοκληρώσετε την εγγραφή σας θα λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης στο e-mail σας. [wm_divider appearance=”line” /]
Ξέχασα τον κωδικό μου, τι μπορώ να κάνω;
Αρκεί να κάνετε κλικ στη «Σύνδεση» κι εκεί να επιλέξετε «Ξεχάσατε τονκωδικό σας;». Με αυτόν τον τρόπο θα λάβετε e-mail με οδηγίες για να
πραγματοποιήσετε ανάκτηση του προσωπικού σας κωδικού. [wm_divider appearance=”line” /]
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας μου;
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
- Αντικαταβολή
- Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα
- PayPal
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τους τρόπους πληρωμής στην ενότητα «Τρόποι Πληρωμής» στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας.
Μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου κατά την παραλαβή της;
Ναι, επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την Αντικαταβολή κατά τηνολοκλήρωση της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας. Με αυτόν τον τρόπο,
πληρώνετε τον courier που θα σας παραδώσει το δέμα είτε με μετρητά είτε με την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική κάρτα;
Ναι, είστε απόλυτα διασφαλισμένοι στις online αγορές σας από τοηλεκτρονικό μας κατάστημα. Τηρούμε όλους τους κανόνες ασφαλείας που
αφορούν την μεταφορά ευαίσθητων δεδομένων, τα οποία ΔΕΝ
αποθηκεύονται στα αρχεία μας, καθώς η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται σε συνεργασία με την τράπεζα.
Ποιο είναι το κόστος των εξόδων αποστολής;
Ελλάδα: Για αγορές άνω των 50,00€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Γιααγορές έως 49,00€ τα έξοδα αποστολής είναι 2,00€.
Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Για τις αποστολές εσωτερικού, ο απαιτούμενος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες. Ο συγκεκριμένοw χρόνοw παράδοσης αφοράπαραγγελίες που καταχωρούνται τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα –
Παρασκευή) έως τις 12.00 μ.μ. και επεξεργάζονται την ίδια μέρα.
Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείτε να εντοπίσετε την παραγγελία σας κάνοντας κλικ στην ενότητα“Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;” στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας.
Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μόνο μέσω της επικοινωνίας σας με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και μόνο εφ’ όσον το προϊόν δεν έχειαποσταλεί. Μπορείτε να στείλετε E-mail στο info@sm-eshop.gr,
αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας, το ονοματεπώνυμο και το
τηλέφωνό σας, προκειμένου να βρούμε την παραγγελία σας στο σύστημά
μας. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν λάβετε τη σχετική επιβεβαίωση εκ
μέρους μας.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
Οι αλλαγές και επιστροφές πραγματοποιούνται εντός 14 ημερολογιακώνημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Αναλυτικές οδηγίες αναγράφονται στο Έντυπο Αλλαγής/Επιστροφής που υπήρχε στο εσωτερικό του δέματος που παραλάβατε καθώς και στην ενότητα «Τρόποι
Επιστροφής» στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας.
Μπορώ να κάνω αλλαγή στο φυσικό σας κατάστημα;
Αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί απ’ αυθείας, στο φυσικό μαςκατάστημα, με προϊόντα της τρέχουσας σεζόν, φέροντας πάντα μαζί το
παραστατικό αγοράς.
Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό;
Στην περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που έχετε παραλάβει είναιελαττωματικό, θα πρέπει να μας στείλετε φωτογραφίες του προϊόντος στο
info@sm-eshop.gr, μαζί με μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίσατε καθώς και υπό ποιες συνθήκες προέκυψε. Το προϊόν πρέπει να φωτογραφηθεί από κάθε πλευρά. Μόλις αξιολογηθεί η περίπτωση, να είστε σίγουροι ότι θα κάνουμε τα πάντα για να σας παρέχουμε την πιο βολική λύση. Σε περίπτωση που το είδος που παραλάβατε κριθεί ελαττωματικό, θα πρέπει να μας επιστραφεί εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία αγοράς και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς.
Πού μπορώ να δοκιμάσω τα παπούτσια σας;
Η δοκιμή των προϊόντων μας μπορεί να γίνει μόνο στο φυσικό μαςκατάστημα. Το άριστα καταρτισμένο προσωπικό μας θα χαρεί να σας
εξυπηρετήσει και να απαντήσει σε κάθε σας απορία. Σας περιμένουμε!
Οι τιμές είναι ίδιες και στο φυσικό σας κατάστημα;
Ναι, στο κατάστημά μας SM Shoes & More μπορείτε να βρείτε όλα μας τα προϊόντα στις ίδιες τιμές με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Στην τιμή του προϊόντος περιλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α.;
Ναι, ο Φόρος Προστιθέμενης Αξίας περιλαμβάνεται ήδη στις τιμές πουαναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Τι είναι η Wishlist;
Είναι η λίστα των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε. Προσθέτοντας προϊόντα στη Wishlist, τα αποθηκεύετε ώστε να έχετε άμεση πρόσβαση σε αυτά την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Μέσω της Wishlist μπορείτε επίσης, γρήγορα και εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει στο καλάθι σας, με ένα κλικ στο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι». Τέλος, για να αφαιρέσετε ένα προϊόν από τη Wishlist, κάνετε κλικ στο κουμπί «Διαγραφή».
Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις νέες προσφορές;
Για να μαθαίνετε πάντα πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο Newsletter μας. Έτσι θα είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις νέες τάσεις, τις νέες παραλαβές μας αλλά και τις αποκλειστικές μας προσφορές!